Go’Kväll

Just nu sitter jag framför tvn med datorn, samtidigt som jag pratar i telefon. Känns faktiskt helt okey just nu, livet alltså. Efter en skapligt jobbig period känns det som att det löser sig, det blir bättre för varje dag! Idag har jag faktiskt varit ute och tagit en rask promenad, tänkte att jag skulle komma igång med min kost och min träning nu. Alltid lika skönt att komma igång!

Nu ska jag försöka koppla av lite och jag ska alldeles strax gå till säng tänkte jag. I morgon väntar en powerwalk på morgonen. Förhoppningsvis kommer min kväll förgyllas också. Håller tummarna.

IMG_1827

temp

Leave a Reply

