Hemkommen

Jag har i princip precis kommit innanför dörren efter att ha varit i både Mjölby och Motala. Har gjort lite ärenden till kommunen och känner mig lite duktig där! I morse hann jag med en promenad i rask takt (min plan var egentligen en plågsam powerwalk, men man måste ju komma igång!) med min mor. Tror vi gick i genom hela Skänninge, det är inte så stort, men 50 minuter tog det. Nu ropar köket på mig och mina planer blir att laga lite mat! Magen protesterar nog inte…

IMG_1832

temp

Leave a Reply

