Suverän!

Tro det eller ej, men jag har faktiskt börjat med att läsa en bok! Det är faktiskt lite “wow” över det hela då jag inte påstås vara en bokmal direkt. Som jag kanske nämnt förut så har det varit lite kärvt i en period här för mig, men saker och ting blir bara bättre. Bland annat har den boken som jag läser just nu hjälpt till lite på traven, vilket också är syftet med att läsa den. Dock har jag inte läst klart den men redan nu har jag upptäckt fler saker. Boken jag läser heter Livsstrategier och är skriven av Dr. Phil. Vilken människa! Sedan jag satte näsan i den här boken har jag fått ett flertal “aha-upplevelser”. Jag kan verkligen rekommendera den här boken till er som har fastnat lite i livet för tillfället!

IMG_1829

temp

Leave a Reply

