Gårdagens äventyr

Igår blev en riktig “åka-runt-dag” som började med att åka till Mjölby. Det var några veckor sedan nu som jag fyllde 20 och tänkte att det var dags att inviga Systemet. Det fick bli en flaska JP Chenet, en riktig klassiker som alltid går hem! Efter det blev det hem, snabbis fika och sen vidare till Kolsbro utanför Vadstena där jag jobbade i våras. Alltid lika trevligt att åka och hälsa på hästarna igen, saknar dem väldigt mkt… Dessutom passade jag på att hålla dressyr lektion för Petra på Drömmen. De har utvecklats enormt mycket sedan sist jag såg dem, så himla kul att se!

IMG_1898
Petra på busponnyn Drömmen!

Kvällen spenderades framför tvn, med vin, popcorn, nybakad (misslyckad) kaka (men god…) och ett underbart sällskap! Det är sällan som jag ser 3 filmer under en och samma kväll. Har inget mer att tillägga än att det var väldigt trevligt.

temp

 

Leave a Reply

