Lyser med min frånvaro

Jag vet faktiskt precis att jag inte har bloggat på ett tag men jag har faktiskt varit lite upptagen de senaste dagarna. Bland annat så åkte jag ner till Ljungby i lördagskväll och överraskade en fin person. Alltid lika kul när man kan göra något sådant. Så jag passade på att åka till Moheda i går och hälsa på lite dessutom. I morse blev det hemfärd och jag var här hemma vid halv 10. Vet inte vad som flög i mig riktigt men direkt när jag kom innanför dörren bytte jag om till träningskläderna och gav mig ut på en powerwalk på cirka 50 minuter – skönt! Nu är det soffan som gäller för en stund…

temp

Leave a Reply

