Otur

Igår bestämde jag mig för att åka ner hit till mina älskade hemtrakter sagt och gjort. Bara att det idag insåg jag att vi inte har något internet! Och jag som hade massvis att dela med mig om… Typiskt! Men i vilket fall så kommer internet på söndag och till dess får jag helt enkelt hålla mig till mobilbloggning. Kan ju vara spännande det med även om jag föredrar datorn.

Just nu ligger jag och andas lite i soffan, väntar på att Jack ska dyka upp så vi kan laga lite käk ihop. Förhoppningsvis håller sig vädret i så jag kanske kan utmana ödet och ta ett dopp senare sen ikväll. Har inte badat på 3 år, kanske är dags…

Ha det gott!

Leave a Reply

