Gårdagens Ullared

Igår bar det av till Ullared för en andra gång denna sommar, blev lite spontant men jag tackade inte nej! Var där med Jack, hans två systrar och en kompis till dem. Trevligt! Hittade dock inte så mycket som jag hade önskat, men kanske inte så konstigt då jag “rensade” igenom stället sist jag var där, vilket var för 3 veckor sedan.

IMG_1994

Inköpet fick bli:
2 Tjocktröjor från hästavdelningen
2 par ridstrumpor
1 par “snyggstrumpor” i min stil
2 st popcornpaket
En underbar klocka (En måste-ha-grej)
1 repgrimma
Presentpapper

Som sagt hittade jag inte så värst mycket, men det blir väl mer nästa gång jag planerar att åka i höst. Jag är i alla fall sjukt nöjd!

Leave a Reply

