I Moheda

Här sitter jag i sängen med datorn i knäet, funderar allmänt över den senaste tiden som har gått. Har haft lite fullt upp, därav inget här på bloggen. Känner att sommaren som vanligt alltid lyckas att gå lika fort, förstår inte varför, antagligen för att det är en sådan underbar årstid. Jag har bestämt mig för att flytta bland annat. Hit ner till Moheda, sålänge. Påbörja ett nytt liv – igen. Det är dags att göra någonting som jag verkligen vill och det gör jag nu. Det är här nere mitt Hem finns, det är den här platsen jag kallar hemma, här är jag en gång född.

För övrigt så jobbade jag i helgen, härligt att få göra något annat för en gångs skull! Jobbade natt och det var verkligen något speciellt, skulle nog trivas med det så jag hoppas på fler tider. På fredag är det 50-års fest här hemma och på lördag är jag och Jack bjudna på fest också i hans kretsar. Ska bli kul!

temp

Leave a Reply

