Nedräkningen har börjat…

Det känns, jag har en känsla inom mig som är en stor blandning mellan de flesta känslor som man kan känna. Det mesta är positivt faktiskt – Annars hade jag inte tagit beslutet i och för sig. Men men! Nu är det 13 dagar kvar tills flytten neråt i landet och jag har en hel del som ska hinnas med innan dess. Det ska nog hinnas med ändå! Samtidigt som jag skulle vilja göra en del saker här så vill jag att flytten ska ske redan nu. En liten update om min flytt där…

För övrigt har jag haft en fantastisk tid sedan jag skrev här sist. Jag och Jack åkte upp hit till Skänninge i måndags, grill hos en kompis i tisdags och igår hjälpte vi min mor med att flytta till deras hus. I morse åkte Jack hem, vilket känns ända ut i mina lilltår. Usch! Vi har inte varit ifrån varann i 2,5 vecka och det är en vecka kvar tills vi kan träffas här näst. Vi får väl se hur detta går…

IMG_2067

temp

Leave a Reply

