The show has moved on

Här är jag igen, med en ny verklighet, ett nytt liv, en ny start, en ny början, ja you name it. För 2 veckor sedan flyttade jag från Skänninge hit ner till Moheda. Har hänt lite sedan dess. Men nu känner jag väl mig redo för att kanske börja ta upp bloggen lite smått igen.

Just nu sitter jag med musik i hörlurarna och funderar allmänt på livet. Vad är det som kommer att hända? Hittills bara positiv anda. Sedan jag flyttade hit har jag börjat plugga Fordonsteknik på distans från Umeå Universitet, dessutom har jag småjobbat lite extra på Elite Stadshotell i Växjö. Så kul!  Det är himla härligt att få lite kött på benen och dessutom är det väldigt kul. Jag stortrivs. Vet inte riktigt mer vad jag ska säga just nu… Men det kommer väl en uppdatering inom snar framtid.

The smålänning is now back in småland…

Leave a Reply

