Happy Life

Hej där ute! Dags att slänga in ett litet inlägg igen känner jag. Det är ju fredag och solen lyser – kan det bli bättre? Men helg blir det inte för mig direkt, ska jobba på hotellet i Växjö både lördag och söndag. Något som jag inte tackar nej till. Det är ju hur kul som helst, trivs verkligen! På onsdag ska jag på intervju på Volvo i Braås. Åh, känns så spännande! Känner verkligen att livet börjar komma igång nu på riktigt.

Ikväll kommer pojkvännen över hit så jag hoppas på någon film och lite popcorn. (Haha, jag o mina popcorn – tar aldrig slut!) Blir en tidig kväll då vi båda ska upp i morgon. Men i alla fall!

För övrigt har jag försökt att piffa upp bloggen lite med en ny header. I alla fall något nytt! Vet inte riktigt hur jag ska fixa ihop något nytt men funderingar finns absolut. Kommer väl på något snart… Bilden är i alla fall tagen i våras i Vadstena. Är himla nöjd med den!

IMG_1344

temp

Leave a Reply

