Nu är det klart

Ja nu är det äntligen klart! Igår var jag på habiliteringen i Motala och fick reda på min diagnos som jag har utretts för i ungefär ett år. På pappret har de kommit fram till att jag har Asperger Syndrom. Det kom inte som en chock, då jag under hela tiden känt det på mig, men ändå så tog det en stund att smälta. Om jag ska vara ärlig så håller jag fortfarande på att försöka smälta det – att det ändå kunde vara så…

Mitt nya mål är att försöka få upp bloggen igen och bland annat blogga lite mer om just min diagnos om råd, tips och annan fakta. Jag har en lillebror som också har diagnosen Asperger, vi är olika, men ändå så lika, svårt att förklara. Men det känns lite att vi är av samma sort.

Nu ska jag fortsätta kämpa med det jag håller på med – mig själv. Jag är stolt över mig själv att jag har kommit dit jag har kommit!

Evelina med en släng Asperger….
IMG_1681

Leave a Reply

