Glad tjej!

Förut skrev jag att jag hoppades på att min nya dator skulle anlända på posten idag ju… Det sjuka var att ca 5 minuter senare fick jag ett sms om att jag skulle hämta ut den. Åh så glad jag blev! Äntligen är den här! Jag tillhör tyvärr inte den sorten som går och köper dator så ofta om man säger så. Hoppas på denna nu! Bloggningen kommer bli en aning roligare också…

Det blev en HP Pavillion från Netonnet. Hittills är jag supernöjd, så härlig, vilken skärm och vilka färger den har! Helt klart nöjd med köpet!

IMG_2136_edited

Skyddsplatsen fortfarande på, men det går ju!

temp

Leave a Reply

