Mysdag

Idag är det en sådan där typisk höstdag, det regnar lite, blåser lite och är allmänt grått och trist. Nej, jag är inget större fan av hösten, men lite mysigt kan det faktiskt vara ibland. Det är så tillåtet att dricka hur många koppar the man vill och ha myskläderna på sig. Det bästa av allt med dessa ruggiga höstdagar är när kvällen närmar sig på, är alla dessa levande ljus som den hösta mysfaktorn!

Så ja, just nu sitter jag med en stor kopp the och har myskläderna på! Gluttar runt lite på nätet och hoppas på att min dator som jag har  beställt hem kommer i eftermiddag. Jag får väl se! Kommer bli väldigt lycklig av att se den. Planen senare är att åka och hämta min bil så jag kan ta mig till jobbet i morgonbitti…

IMG_2129
A cup of tea…

temp

Leave a Reply

