Höstrugg

Fy fasiken! Det känns som det bara regnar nu, dag ut och dag in. Det är väl dags för mig att inse att hösten verkligen är här – vare sig jag vill eller inte. Det är lite mysigt ändå med det smattrande ljudet mot altantaket utanför. Man kan krypa ner i soffan under en mysig filt och slå på en film. Ja, om jag nu fick ron till detta skulle jag nog gjort det en dag som denna. Jag ska försöka passa på att njuta lite av ledigheten som jag har idag och i morgon också, sen på onsdag är det dags för jobb. Lite taggad, gillar trots allt att jobba, trivs så himla bra med människorna omkring mig där!

IMG_2148_edited

IMG_2149_edited

temp

Leave a Reply

