Inväntar stormen…

Har inte skrivit här på ett tag känner jag men nu är det dags igen. Igår tog Jack och jag en roadtripp, o då passade vi på att åka upp och hälsa på min älskade mamma i Skänninge. Lite roligt att göra sådana spontana handlingar ibland! Vi är lite skapta så att göra sånt i min familj om man säger så… Där blev det fika och en natt till att sova där.  Alltid lika mysigt att få komma hem till mamma en stund. Idag blev det en mysig frukost stund och en grovfika innan det var dags att åka vidare igen. Gör alltid lika ont att åka ifrån mamma sådär. (Jag är lite mammig ja…)

IMG_2180_edited
Så sant så sant så…

På vägen hem åkte vi upp en sväng på Omberg för att spana in lite grann… Så fint alla tider på året!

IMG_2182_edited

Nu sitter jag och inväntar stormen så att jag kan krypa ner under täcket och slå på några avsnitt av Gossip Girl!

temp

Leave a Reply

