Trött och seg

Åh, jag förstår inte hur man kan vara så trött! Det är nog vädret som gör det… Stormen var ju här igårkväll/natt och jag kan nog påstå att vi inte hade så ont av den just här. Men i och för sig har jag inte åkt ut på vägarna än idag…

Här sitter jag och tråkar, skriver en packlista, dricker thé och kokar ägg. Känner inte för att göra något idag, ska dock iväg och jobba vid 6 ikväll. I morgon ska jag upp direkt till mamma när jag har slutat jobba. Längtar så in i! Borta bra men hemma bäst. Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag börjar utbildningen på Volvo och mindre än 2 veckor kvar tills jag flyttar (IGEN!!), Vet inte riktigt vad jag mer ska dela med mig av. Känner mig allmänt nere och tråkig. Blöök… Som setts kanske så har jag bytt tillbaka temat på min blogg, jo mer för att jag verkligen inte gillade den nya och att jag kändes att den gamla var lite mer “jag”.

IMG_2184_edited
En bild från gårdagens Omberg. Man ser över Östgötaslätten…

temp

Leave a Reply

