I Skänninge!

God morgon på er där ute! Här sitter jag nyvaken med en kopp thé så jag sakta men säkert kan börja vakna till lite grann. Igår åkte jag upp hit till Skänninge, så härligt. Detta är ju fortfarande mitt “hem”. Dagens planer är att min bil ska få in på verkstad samtidigt som morsan och jag ska kolla in Linköping. Länge sedan jag var där… Sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Bara njuta av ledigheten så att säga…

I morgon gäller det i alla fall att tagga till, för då ska vi nämligen ut i Motala och dansa till självaste Scotts! Åh som jag har längtat, varje gång som vi skulle iväg och dansa till dem så har det alltid kommit något i vägen. Men nu så! I min familj här uppe har vi alltid lyssnat på Scotts vardag, fest och andra aktiviteter. Ser verkligen fram emot detta nu!

IMG_2197_edited
En trött, utsoven tjej…

temp

Leave a Reply

