En helt awsome kväll!

Hej på er där ute, hoppas allting är bra med er! Igår var jag ute i Motala och dansade till bland annat Scotts, vilket var så himla roligt! Har längtat så länge efter kvällen och igår var den äntligen här. Den var dock över lika fort men som de säger: Underbart är kort. Tack alla fina som gjorde min kväll!

Snapshot_20131101_8_edited
Jag och min syster laddar upp innan! 

1235446_744964988851674_1820405367_n
Scotts!!!

Idag mår man som man förtjänar – Nä, så farligt är det faktiskt inte. Jag är mest trött just nu, blir nog en slö och slapp dag idag. Skönt det med ibland. Jag får passa på nu när jag har chansen till det. På måndag börjar allvaret. Så skoj! Äntligen börjar allt falla mer eller mindre på plats…

temp

Leave a Reply

