Låta det ta sin tid

Ja som sagt är allting lite upp och ner just nu. Dagligen kämpar jag för att ta dagarna som de kommer, då det är lite tufft. Men blicka framåt – Det kommer att lösa sig! Det vet jag ju, men det går ju inte över en dag, därför måste man låta det ta sin tid…

För övrigt!
Så sitter jag i soffan och slöglor lite på TVn samtidigt som jag har datorn i knäet. I morgon är det redan onsdag (!!) Helt sjukt hur fort veckorna går när man väl har kommit in i någonting nytt. Är ju inne på min andra vecka nu på Volvo. Tycker faktiskt det är mer okey för varje dag som går. Har lite svårt för att komma in i nya grupper på grund av min diagnos, men nu har det börjat ta framsteg.

Snapshot_20131112_3
Trött tjej… Får faktiskt duga med mina cam-bilder just nu, haha orkar verkligen inte plocka fram kameran. Vart den nu kan vara…

temp

Leave a Reply

