Trött och seg!

Ja det är mina ord just nu. Beskriver mig väldigt bra med andra ord. Även sitter jag uppe för att kunna se andra avsnittet av Paradise Hotel ikväll, får se om jag ser hela, är verkligen slutkörd. Idag har dagen varit helt okey-bra ändå. Känns som att jag som person är påväg framåt igen. Skönt. I eftermiddags har jag haft det väldigt bra, något som förgyller vardagen lite.

I morgon tänkte jag åka in till stan och shoppa lite! Och det blir att lägga sig i tid, då jag börjar den praktiska delen på volvo på torsdag. Ojoj, hur ska jag orka upp? Det ordnar sig nog! Nehepp, nu ska jag fixa i ordning det sista för i morgon. Ha det gott! Bjuder på en bild från mars i år…

IMG_0895_edited

temp

Leave a Reply

