Julklappar och knäck – Check!

Jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag men nu känner jag för att dela med mig lite av det som händer i livet just nu!

Nu sådär på pricken sitter jag i soffan med datorn i mitt knä och bredvid mig har jag Fredrik som spelar Skyrim på Xbox. Vi har gjort knäck och jag har passat på att slå in mina sista julklappar för i år. Egentligen skulle jag ha jobbat i morse och nu ikväll men känner mig inte riktigt kry för det så därför passar jag på att ta det riktigt lugnt och bara slappna av för att kunna upp och jobba i morgon. Ikväll blir det nog en omgång CoD om jag orkar med det!

På måndag är det bara en vecka kvar till semester, vilket ska bli skönt! Men dock jobbar jag några dagar, vilket egentligen inte gör mig någonting alls. Trivs man med jobbet så trivs man! Planerna för de dagar jag är ledig är inte riktigt klara än, men förhoppningsvis så blir det i alla fall något skoj på nyårsafton. Troligtvis blir det att spendera den största delen med att vara hemma i Skänninge. I love!

2
Alla julklappar äntligen inslagna!

temp

Leave a Reply

