Vårdis väntar

Tjenna! Hoppas allting står rätt till! Nu när jag har tid, passar jag faktiskt på att blogga lite. Idag är jag ledig från jobbet, eller ja för att åka in till vårdis och kolla upp mig. Mår verkligen inte alls bra, skulle jobbat igårkväll men var tvungen att gå hem på grund av kraftiga smärtor. Fy fasen så trist! Ja, det är väl sådant som händer. Gillar egentligen inte att vara hemma heller, blir så rastlös… Snart kommer syrran och hämtar upp mig sedan blir det nog att få vila och ta det lugnt hos henne. Ska bli skönt, så man slipper o vara själv!

Kommer nog med något inlägg senare, måste ju passa på när man har tid!

IMG_0887_edited

Leave a Reply

