Då var det dags igen

Ja dags för juletider… På tisdag är det julafton och idag har vi lilla julafton här hos min morbror, där jag bor för tillfället. Det är ingen direkt höjdare enligt mig, inte så jätte förtjust, men det får gå ändå!

5

Och det där med sovmorgon var det ju inget tal om alls. Eller jo igårkväll när jag var som tröttast då jag kommit hem från jobbet vid 23. Men vid halv 7 gav jag upp min sovmorgon och låg och drog mig i stället. Så nu är det nyhetsmorgon som gäller! (Pensionärsvarning där…)

Dagens planer är att göra mig i ordning och åka över till min kära extra mamma Sonja en sväng. Så får jag se vad som händer där. Tänkte försöka göra så mycket av dagen då jag är ledig, det är så sällan jag är det! Senare i eftermiddag/kväll blir det julmat och julklappsöppning. Kanske jag hinner med en sväng inne i stan också om vi har tur!

4
Julgranen!

temp

Leave a Reply

