Hos morsan!

Idag var det jobb när klockan ringde vid 6 i morse och direkt efter tog jag mitt pick och pack – åkte raka vägen upp till morsan min! Här möttes jag av lillebror och mamma, sedan kom syrran och hennes pojkvän. Underbart att få vara hemma igen! Känslan är obeskrivlig om man säger så. Så det blev en sväng till Vadstena för att käka pizza, mer än så har faktiskt inte hänt!

Det som gäller just nu är Uppesittarkväll med Rom och Cola (som jag älskar, eller ja, är väldigt förtjust i mums..!) Tillsammans med syrran och hennes pojkvän och platspappa. Mysigt. Det är ju som sagt dan före doppare-dan! Har ingen julkänsla för 5 öre, så i morgon blir det nog bara chill.

7
Jag idag.

temp

Leave a Reply

