2:a Januari 2014

Här ligger jag i sängen, väntar en evighet känns det som. I morgon ska jag jobba och efter det planeras stora grejer. Ja, något stort ska hända, men jag kan inte säga vad. Än i alla fall… Tagga nu!

För övrigt kunde jag börjat med att säga: God fortsättning där ute! Det har ju varit julafton och nyårsafton o hela det dära kalaset. Nu är det (äntligen) över och det är snart back to basic. Eller ja – Det är ett nytt liv nu, och den här gången blir det faktiskt det med dessa omständigheter. Så skoj. Längtar – tills det körs i gång. “Nytt år – Nya möjligheter” – En riktig klassiker, men ack så sant!

Nu ska här läggas krut. Bland annat tänkte jag försöka lägga ner lite mer tid och energi här, har lite nya idéer som ska bli skoj att påbörja. Nu ska jag nog alldeles strax nanna lite, som sagt ska jag jobba i morgon. God natt!

IMG_2354
En bild på bästa julklappen – Äntligen är den min! Kärlek till den! 

temp

Leave a Reply

