Sjuk.

Fy fasen säger jag bara! Andra dagen på jobbet slutade med att jag fick gå hem vid 10. Jag mår inget vidare alls. Förstår inte varför det nästan alltid blir så… Det är väl bara att gilla läget och vila upp sig så mycket som det går, hoppas jag är på fötterna i morgon. Man kan ju inte mer än att gilla läget!

Så här sitter jag i soffan med myskläder och filtar omkring mig, tänkte om en kopp thé kanske gjorde saken lite bättre. En annan tanke är ju att jag också får lite tid över att skriva här, måste ju passa på medans man kan!

temp

Leave a Reply

