Blev inget vidare

Nej se där vad tiden kan göra, det blev som sagt inget inlägg som jag själv faktiskt trodde. Fick helt enkelt ingen tid över till det. Men så kan det vara ibland! (Eller ofta som det nu är för tiden) Det får man ta med en nypa salt just då.

Idag är det söndag, så skönt med en dag ledigt för att kunna göra vad man vill (och det man inte hinner med i veckan…) och ta saker o ting i sin egen takt. Hittills har jag redan hunnit med en lång frukost och tvättat 4 maskiner med tvätt. Nu är tanken att jag ska hoppa in i duschen och sedan får jag se vad dagen har att erbjuda mer… Lite sugen på att dra ut och fota lite kanske!

Snapshot_20140112_2
Lite halvpigga/slitna jag!

temp

Leave a Reply

