Ibland gör det ont…

Ont i hjärtat, ont i själen. Man vet nästan inte själv vad det är man har gjort för fel. Jag balanserar på en tunn lina utav silke som kan gå av när som helst. Kanske jag bara borde hoppa av och göra linan till ett starkt rep innan jag fortsätter så långt tills det brister? Om jag har kraften vill säga.

Just nu i denna skrivande stund känns det som att hela världen håller på att rasa. Vet inte vad jag ska ta mig till, jag har provat nästan allt jag kan. När jag väl försöker resa mig upp får jag en spark i ryggen igen som slår ansiktet ner mot den blöta asfalten. Here we go again…

4

Leave a Reply

