Tröttis…

Passar på att slänga in ett inlägg här medans jag faktiskt kan och har lite tid över. Har varit fullt upp hela veckan och har nästan inte hunnit skriva något vettigt. Är helt slut efter jobbet om dagarna, verkligen jätte trött, förstår verkligen inte. Suck! Det är i alla fall onsdag idag och det är bara 2 dagar kvar denna veckan, så skönt. Längtar efter helgen mer än någonsin just nu. Inte för att jag ogillar mitt jobb, mer för att jag behöver vila ut.

Just nu slöar jag i soffan med en välförtjänt kopp thé, på mig har jag min underbara pyamas som jag har fått att min mamma och ett par underbart fluffiga strumpor. Dessutom nyduschad. Kvällsmys på hög nivå! Nu alldeles strax hade jag tänkt att krypa ner i sängen, är så makalöst trött så att det finns inte just nu. Håller tummarna tight på att jag hinner med ett litet inlägg i morgon em/kväll också! Så här med säger jag God Natt!

Snapshot_20140115

temp

Leave a Reply

