Summering av min helg

Min helg har faktiskt varit helt fantastisk! I fredagskväll blev det en kväll med grabbarna och på lördagsmorgon åkte jag hem till mamma. Vi spenderade en hel dag inne i Linköping på IKANO, där jag bland annat köpte mig lite nya kläder, en ny telefon (Sony Xperia ZR) och lite saker på IKEA. Åh, jag älskar att shoppa, finns det något bättre? Men det bästa av allt var nog faktiskt att få umgås med min älskade mamma en hel dag. Underbart. Saknar henne så fort jag stänger dörren till huset efter mig.

7
Där hemma hade det betydligt mycket mer snö än här nere. Åh, öppna landskap – älskade Östergötland!

8
Självklart fick också katten vara med på några bilder, egentligen råkar det väl vara mest bilder på henne trots allt. Men söt kan jag nog erkänna att hon är. I lagom mängd.

temp

Leave a Reply

