Ingen tid över alls tydligen

Jag har verkligen inte haft en enda stund över i veckan för att kunna blogga. Det känns lite off, speciellt när man har kommit på massor som man vill dela med sig utav. Har i alla fall laddat ner appen så hoppas lite mer på mobilbloggning!

För övrigt håller jag på att laga mat, hasselbackspotatis, pepparbiff och tzatziki blir det ikväll! Känner att jag mer och mer börjar ödsla mer tid på matlagningen, men kul är det ju… Dessutom har jag varit ute och tagit en powerwalk. Härligt att komma igång igen och jag känner verkligen att det är dags. Har också funderingar på att fixa en mer hälsosam kost för mig. Jag är ju bland annat glutentolerant. I alla fall så känns det där med powerwalk och lite träning skönt!

Ikväll blir det att BARA ta det lugnt, äta gott och se en film. En fet sovmorgon laddas upp i morgon också. Underbart! Eftersom jag faktiskt har en helt 100% ledig helg så ska jag faktiskt ägna tid här, att skriva. Har fler tankar och idéer som bara vill knappra tillsammans med fingrarna. Men nu ska jag gå och ta tag i käket igen, då att det inte råkar bli något knasigt. Så här med önskar jag en fin kväll till er där ute!

temp

Leave a Reply

