Kände för att skriva av mig lite…

En frukost, en promenad, en utflykt, matlagning och en stund för att läsa är det jag har hunnit med idag. Känns nästan fantastiskt att jag har hunnit med så pass “mycket” på min lediga dag. Det som återstår just nu är den där filmen, myset i soffan med både sambo och popcorn. Min dag har mer eller mindre varit näst intill fantastisk. Jag har fått träffa mina småsyskon som inte har träffat på över ett år bland annat. Dessutom känns det som att livet har gett mig en inblick om att allting är på bättrings väg. Det är på gång. Något nytt kommer att hända, det hela kommer på sätt och vis att vända till det mer positiva. Och där är jag med på noterna – Jag hänger mer än gärna på.

Jag känner mig pigg och frisk, välmående och på strålande humör. Livet är underbart! För bara några månader sedan kändes det som att hela världen skulle rasa (ja jag har nog haft mina små stunder fram tills bara för några veckor sedan…) och jag höll nästan på att ge upp det jag hade i mina händer. Men nu känns det som att allting är värt, allt har sin mening. Måste bara låta det ta sin tid och acceptera att det faktiskt gör det.

Just i denna skrivande stund har jag massvis med nya idéer om vad jag vill(och tänkte) göra. Vi får väl se vad tiden har att säga om det!

temp

Leave a Reply

