Provar nya kameran!

Ja det blev faktiskt en ny sådan och jag fick hem den i fredags. En kompakt systemkamera fick det bli! En Sony NEX-3N.  Jag ger den en chans och det får bli en sådan innan jag går över till en värre systemkamera. Kanske det finns en liten fotograf inom mig i alla fall!

Hittills har jag bara provat den lite här hemma inne, men tänkte senare dra ut på en liten runda och ta några bilder. Någonting som jag älskar – Naturbilder! Här kommer lite av dem som jag tog nyss:

DSC00023

DSC00028

Leave a Reply

