10:e Mars

Känner att det var ett himla bra tag sedan jag skrev här sist. Har haft väldigt fullt upp och bättre blir det nog inte. Jag önskar i alla fall att jag kunde få lite mer tid att ägna mig till att skriva lite här. Nå, vi får väl se hur det blir med den saken! Jag är dock lite kräsen och är inte riktigt nöjd med utseendet på min blogg än. Kanske får knåpa ihop någonting, så jag känner mig riktigt nöjd…

Idag var det måndag igen, dagen är snart slut, nästan så det är kusligt hur fort tiden går nu. Skönt är det också kanske. I denna skrivande stund sitter jag och kollar på heminredning. Är verkligen super sugen på att köpa hem något nytt, men i andra stunden känner jag mig nöjd med det jag har. Så det får vara som det är!

Det känns som att våren är på gång nu. Peppar peppar! Helt underbar värme och sol har det varit de senaste dagarna och det är bara den 10:e Mars idag! Får hoppas det håller i sig och att vi får en lång och härlig vår…

DSC00208
Jag och min kärlek i skuggor.

Leave a Reply

