Sjuk.

Här ligger jag i soffan, passar på att skriva lite här för en gångs skull. Vilket jag så sällan gör nu för tiden, man får ju passa på när man kan! Vid dessa dagar är faktiskt datorn min bästa vän, den står på hela dagen utifall-att jag skulle vilja ha den just då.

För övrigt händer det inte så mycket nu när jag är sjuk. Mer eller mindre allt är jobbigt, förutom att slösurfa runt lite på olika sidor för att se om man hittar något roligt. Det är faktiskt det jag gör ibland.

På sista tiden har det väl inte hänt så jätte mycket, har mer eller mindre fullt upp med jobb. Och när jag inte jobbar hjälper jag ibland Emelie med att träna dressyr. Äntligen får jag göra något som jag själv tycker är roligt. Dressyrtanten växer inom mig. Blir så sugen på att skaffa någonting själv. Men det får bli när jag har flyttat hem igen. O andra sidan så har jag troligtvis blivit med häst en gång i veckan i alla fall!

I helgen var jag och kärleken hemma hos min familj och bara tog det allmänt lugnt. Dock var vi iväg och handlade lite och jag upptäckte dollarstore. Hm, blev en och en annan krona där… Men sånt är alltid kul!

DSC00230

Leave a Reply

