Jag har gjort det!

Nu för bara några minuter sedan beställde jag hem min absolut första 50-tals klänning! Någonting jag faktiskt inte har vågat göra hittills. Eller rättare sagt det har väl mer eller mindre inte blivit av. Åh. Jag är väldigt inspirerad av 50-talet och dess musik. Äntligen tog jag steget och beställde hem en sådan. Dessutom passade jag på att beställa hem en väska och en ring också… Längtar som bara den efter att få hämta ut sakerna!

140507_11_monroe
På tal om 50-talet så passar jag på att lägga upp en bild på Marilyn Monroe, en av 50-talets största ikoner. En helt otroligt vacker kvinna dessutom!

Leave a Reply

