På bättringsvägen

Äntligen börjar det ge med sig lite grann, så himla skönt. De senaste dagarna har jag verkligen inte haft lust med någonting alls, har bara legat i soffan och kollat på film efter film, inte riktigt min livsstil, men men. Så att jag är på bättringsväg piggar upp mig väldigt mycket. Förhoppningsvis kan jag börja småpyssla lite här hemma idag. Kanske man är så pigg att man kan hitta på någonting i morgon!

För övrigt har jag hemlängtan (den tar lixom aldrig slut) och en längtan av att åka iväg någonstans. Längtar till semestern, lite planer har jag och Fredrik knåpat på. Vi får se vart det bär av, det ska bli så spännande!

Nu i alla fall sitter jag och sörplar på mitt älskade efterlängtade thé som jag har missat i några dagar nu. Njutning på hög nivå! Jag är en riktig Thé-missbrukare…

DSC00247
Smått med kärlek…

Leave a Reply

