Gårdagens äventyr

Gårdagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men jag klagar aldrig på att göra något spontant. Jag kände mig redan mycket bättre igår och jag hade verkligen ingen lust med att sitta hemma och häcka. Så vi begav oss ner till IKEA i Älmhult, jag behövde trots allt köpa hem lite ljus då det börjar tryta om dem här hemma. (Jag är galen i ljus…) Sedan på vägen hem så stannade vi mitt ute i ingenstans och sedan lite random drog vi ner till Karlskrona. Vi var borta hela dagen och när vi kom hem blev det mys med tacos och vin!

DSC00273
På väg ner till Älmhult. Solen hängde med ett tag i alla fall!

DSC00271
Tjena! Hittade min ring som jag köpte för flera år sedan så den fick slängas på!

DSC00279
Och tillslut hamnade vi i Karlskrona!

DSC00282
Mina köp på IKEA. Det blev ett och annat ljus… I Love it!

Leave a Reply

